Crowdfunding – HSUCDP
Članovi stručnog tima Zvjezdana Delić, Josip Koštan i Snježana Popović te predsjednica Upravnog odbora Željka Janeš sudjelovali su na višednevnoj radionici o financijskom upravljanju i prikupljanju sredstava putem crowdfundinga u organizaciji Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize. Uz članove HSUCDP i CeDePe tima, sudjelovala je i partnerska organizacija Suncokret iz Velike Gorice.
Radionice su organizirane u sklopu provedbe projekta Saveza pod nazivom “Jačanje kapaciteta OCD-a za odgovaranje na potrebe lokalne zajednice” UP.04.2.1.11.0017.
Za uspješnu provedbu radionica bili su zaduženi stručnjaci iz marketinške agencije Brodoto: Petra Jurlina – izvršna direktorica te Branimir Radaković – projektni menadžer.
Kroz prva dva dana edukacije o crowdfundingu: planiranju kampanje, društvenim mrežama, podupirućim pojedincima, organizacijama i tvrtkama, prikazane su i uspješno realizirane kampanje, kao i one manje uspješne. Sudionicima su predstavljeni alati za kvalitetnu provedbu kampanje, kao i konkretne domaće i strane platforme putem kojih se pokreće kampanja te prati priljev sredstava prikupljenih u kampanji.
Treći dan je na radionici gostovala i mlada uspješna stručnjakinja za brendiranje i digitalni marketing Ela Naranđa, koja trenutno radi u perspektivnoj hrvatskoj (i globalnoj) IT i telekomunikacijskoj tvrtki Infobip.
Prenijela je svoja dosadašnja iskustva i znanja u području crowdfunding kampanja, njenom tijeku i (cjelogodišnjoj) pripremi za kampanju koja u konačnici traje vrlo kratko u odnosu na iscrpne pripreme (ciljanih) objava i članaka za (ciljanu) publiku.
U sklopu četvrtog dana edukacije sudionici su slušali iskustva Mladenke Majerić, samostalne savjetnice za prikupljanje financijskih sredstava koja je ispričala svoje devetogodišnje iskustvo (2011.-2020.) vodstva i izgradnje udruge Crveni nosovi, klaunovidoktori u Hrvatskoj.
Također se i osvrnula na svoje nove, samostalne projekte vezane uz izgradnju fundraising kulture u Hrvatskoj, kao i o natječajima u sklopu Zaklade Žuta točka koji promoviraju fundraising kulturu. Osvrnula se i na bitne razlike između crowdfunding i fundraising kampanja te zaključila kako potonje može biti održiva financijska komponenta i oslonac ka stabilnosti organizacijama civilnog društva. Zaključila je kako se pametnim promišljanjem i sustavnim angažmanom u fundraisingu može namaknuti sredstva za ulaganje u razvoj ljudskih potencijala kao i u nove (poslovne) ideje, ne razmišljajući o projektima i programima te njihovom kratkoročnošću, međufinanciranjima i financijskim jazovima.
Sudionici će se u sljedeća dva susreta krajem studenoga educirati o socijalnom poduzetništvu na kojima će sudjelovati i Teo Petričević iz ACT grupe, jedan od osnivača velikog broja socijalnih poduzeća u RH.
Više o izvorima financiranja naše organizacije možete pročitati na sljedećoj POVEZNICI.